+31623582748 info@elefunds.nl

Online Projectmanager | Marketeer | Fondsenwerver

Voor SOS Kinderdorpen heeft Elefunds samen met Team Acquisitie ervoor verantwoordelijk dat er zoveel mogelijk donaties worden verkregen. Om dit te realiseren hebben wij de volgende verantwoordelijkheden binnen dit team:

 

  • Bijdragen aan de online visie, het opstellen en implementeren van het acquisitie jaarplan
  • Ontwikkelen en implementeren van de acquisitie strategie voor fondsenwerving
  • Plannen, coördineren en uitvoeren online acties en campagnes
  • Verantwoordelijk voor de online targets van het acquisitie team
  • Online en offline monitoren en realiseren van fondsenwervende targets
  • Optimaliseren van de website, online marketing en campagnes (SEO, SEA, Facebook adds)
  • Begeleiden offerte traject en ontwikkelen van het actieplatform en de online marketing campagnes
  • Online ondersteunen van de verschillende afdelingen
  • Ontwikkelen en intern verspreiden van online kennis(banken)
  • Het grafisch ontwerpen van verschillende communicatie-uitingen
  • Het realiseren van de website van Families voor Families

Wat doet SOS Kinderdorpen?

Elk kind heeft een familie nodig en daarom zorgt SOS Kinderdorpen ervoor dat ieder kind kan opgroeien in een liefdevolle familie. Door kwetsbare families te ondersteunen om te voorkomen dat hun kinderen er alleen voor komen te staan en door kinderen zonder familie een nieuw thuis te geven in een SOS familie.

Wil je meer weten over SOS Kinderdorpen? Kijk dan nu op de website.

Anne Claire is een zeer gedreven en resultaatgerichte fondsenwerver/online marketeer. Anne Claire is enthousiast, professioneel, ondernemend en werkt vanuit passie.

De combinatie van kennis en vaardigheden die zij meebrengt maakt haar als online fondsenwerver al snel zeer waardevol voor de organisatie. Als je snel verandering en resultaat wilt zien dat ben je bij haar aan het goede adres. She gets the job done! Voor SOS Kinderdorpen heeft ze de sturing op SEO volledig opgezet en haar kennis overgedragen om dit binnen de organisatie te borgen. Daarnaast heeft ze vele fondsenwervende campagnes helpen opzetten en het gebruik van andere kanalen zoals SMS, actieplatform en petitietools bij SOS geïmplementeerd. Ook heeft ze als projectleider de basis neergezet voor de online werving strategie van SOS Kinderdorpen en heeft ze onderzoek gedaan en de briefing gemaakt voor de bouw onze nieuwe website.

Sam Schiltmeijer

Teammanager Acquisitie, SOS Kinderdorpen

Onze kudde

'
'